Beginpagina
  1. Wat krijgt u precies van ons?
  2. Informatie over de bezorging
  3. Informatie over de betaling
  4. Over EasyGOURMET
  5. Veel gestelde vragen (FAQ)

Veel gestelde vragen (FAQ)

  • Hoe lang van te voren kunnen we uiterlijk bestellen?
    U kunt tot 48 uur voor de aanvang van uw gourmet een bestelling plaatsen. Wilt u bijvoorbeeld op donderdag gourmetten, kunt u uw bestelling tot dinsdagavond 17.00 uur plaatsen. De enige uitzondering is maandag: wilt u op maandag gebruik maken van uw GOURMET, kunt u uw bestelling tot vrijdagavond plaatsen.

  • Is het mogelijk om alleen een GOURMETSTEL te huren, en wat zijn hier de kosten van?
    Ja het is mogelijk alleen gourmetstellen te huren. U kunt hiervoor met ons contact opnemen. De kosten bedragen € 50,00 per stel per dag.

  • Ik wil graag een wijziging op mijn bestelling doorgeven.
    U kunt hiervoor contact met ons opnemen, bij voorkeur via e-mail

  • Tot hoe lang van te voren kunnen we de bestelling wijzigen?
    Hiervoor gelden dezelfde tijdens als voor het plaatsen van een bestelling: 48 uur van tevoren, op donderdag uw gourmet ontvangen, tot dinsdagavond 18.00 uur wijzigen.

  • Welke postcodes vallen in jullie leveringsgebied?.
    Wij leveren door heel Nederland. Voor bepaalde postcodes rekenen wij nog een toeslag. Neem hiervoor contact op met 0900-EASYGOURMET. Wilt u weten of wij ook gratis bij u bezorgen? Check dan hier uw postcode.

  • Hoeveel is de toeslag voor levering buiten het aflevergebied?
    De toeslag is afhankelijk van het afleveradres en bestelhoeveelheid. Neem contact met ons op zodat wij de toeslag voor u kunnen bepalen.
  • Kunnen we via een factuur betalen?
    Helaas is het niet mogelijk achteraf op factuur te betalen.

  • Ik moet een factuur hebben want het is voor een bedrijf, kan dat?
    U kunt binnenkort de factuur via het onderdeel “mijn EasyGOURMET” uitprinten of downloaden.
  • Hoeveel gram salades krijgen we?
    Afhankelijk van het aantal menu’s dat u bestelt bepalen wij het aantal bakken salades dat u bij uw bestelling ontvangt. Wij hanteren een receptuur van 60 gram salade per soort.

  • Zijn de menu’s echt wel voldoende voor 1 persoon?
    Ja, het menu is voldoende voor één persoon met een normaal eetpatroon.

  • Kan ik een voorkeurstijd voor de aflevering opgeven?
    Indien u een voorkeurstijd opgeeft proberen wij hier rekening mee te houden, maar u kunt daar geen rechten aan ontlenen.

  • Ik moet mijn bestelling absoluut voor (bijvoorbeeld) 14.00 uur hebben, is dit mogelijk?
    Indien u een voorkeurstijd opgeeft, proberen wij hier rekening mee te houden. Hieraan kunt u geen rechten ontlenen.
    Voorkeurstijden met de opmerking “levering voor ….” zijn voor ons makkelijker te honoreren. Bijvoorbeeld: u wilt om 14.00 uur starten met het gourmet. Dit is dikwijls te honoreren, realiseert u zich wel dat wij dan bijvoorbeeld om 9.00 uur al kunnen komen leveren.

  • Ik wil geen borden en bestek, maar wel het gourmetstel kan dat?
    Dit is helaas niet mogelijk

  • Wat moet ik invullen bij actiecode?
    In het veld actiecode kunt u de actiecode invullen die u ontvangen heeft. Indien u geen actiecode ontvangen heeft, kunt u dit veld leeg laten.

  • Wat is het minimale aantal menu’s dat ik moet bestellen?
    Minimaal 5 menu's zijn noodzakelijk om uw bestelling in behandeling te kunnen nemen.

  • Is het mogelijk om een korting te krijgen want we willen een bestelling doen voor een grote groep.
    Gezien de scherpe prijsstelling die wij hanteren kunnen wij helaas geen korting verlenen op de prijzen van de menu’s.

  • Wat krijg ik allemaal bij mijn bestelling?
    Bij uw bestelling zit een gourmetstel, gereedschap, porseleinen borden, RVS bestek, servetten. Alle menu's zijn inclusief: brood met kruidenboter, 2 soorten salades en 3 sauzen. Tevens komen wij uw bestelling gratis bezorgen indien u binnen het gebied van gunstige tarieven uw GOURMET geleverd wilt hebben en doen wij de afwas voor u!

 

© Copyright 2006 EasyGOURMET | Design by Imade |